Image

ČESTITAMO OSVOJI STE NAGRADU

Nagrada je besplatna SEO analiza vašeg sajta, analiza servera, trenutna pozicija vašeg sajta za ključne reči koje su iz vaše branše. Besplatan savet kako da ispravite te greške.

SEO u 2018 godini

Za danas Top Story

SEO smernice za 2018 godinu

SEO smernice za 2018: Šta obavezno morate uraditi za vaš sajt

Objavljeno 01/01/2018

Želim da Vam poželim srećnu novu 2018 godinu i da vam dam najbitnije SEO smernice za ovu godinu.

Kao što znate SEO se menja iz godine u godinu zadnjih par godina, u svetu mnogo brže nego kod nas. Gugl hoće da i dalje ostane najbolji pretraživač. Da bi to ostao uvrstio je u svoje algoritme za pretragu mnoge stavke koje će to i omogućiti. Brže nego ikad gugl pronalazi loše sajtove. To su sajtovi koji nemaju ažuriran sadržaj, kopiran kontent i obezbedjuju puno neprirodnih backlinkova ka njihovom sadržaju.

Jednom rečju gugl želi kvalitetne sajtove na prvoj strani. Sajtove koji imaju kvalitetan sadržaj, koji nemaju puno grešaka na svom sajtu, koji pružaju lepo korisničko iskustvo brzim učitavanjem i optimizovanošću za mobilne i tablete.

Pa da krenemo redom.

#1 Sajtovi optimizovani za mobilni

Najkvalitetniji sadržaj može ostati nezapažen ukoliko sajt nije optimizovan za mobilne. Gugl čak ručno pregleda kako se sajt pokazuje na mobilnom telefonu, kakav sadržaj pruža, i koliko ima kojekakvih iskačućih prozora. U buduće morate smanjiti iskačuće prozore, jer je utvrđeno da to nervira korisnike sajta. Morate naći druge načine kako ćete istaći nešto što želite.

#2 Kvalitet sadržaja i njegova optimizacija

Pišite kvalitetan sadržaj koji je bolji od konkurencije. Obradite svaku temu tako da možete sebi da kažete nema dalje. Kada napišete kvalitetan tekst morate ga optimizovati. Optimizujte TITLE i META DESCRIPTION tag kao da je oglas u pitanju. Obavezno glavna ključna reč u naslov, a opis da bude zanimljiv tekst, kako bi privukao što više ljudi da kliknu na vaš sajt u rezultatima pretrage. Kao da je Oglas. Fokusirajte tekst na jednu ključnu reč, tako ćete podići verovatnoću da vaš tekst izbije na prvu stranu gugla. Pišite različite sadržaje u smislu prodajne stranice (Sales pages), stranice koje su zanimljive za šerovanje, stranice koje generišu subscribere itd.

#3 Linkovi, linkovi i samo linkovi

Nije tajna da su backlinkovi još uvek najbitniji za bolju pozicioniranost sajta. Ali ne bilo koji linkovi, samo sa kvalitetnih dobro rangiranih portala i blogova koji idu iz teksta, ne iz futera.

#4Gugl mape i lokalni biznis

Gugl mape lokal biznis

Radi globalno misli lokalno. Prijavite vašu firmu u gugl mapama kako bi možda i preko mapa izašli na google pretragama. To vam daje ozbiljnost u poslovanju a guglu daje znak da ste relevantna firma za taj region.

#5 Budite najbolji u onome što radite

Čitaoci mogu vrlo brzo da otkriju ko je ekspert u kojoj oblasti a ko nije, dok će blogeri šerovati najkvalitetniji sadržaj. Isplati se pisati kvalitetne tekstove. Na ovaj način ćete generistati puno kvalitetnih backlinkova besplatno.

#6 Gradite svoju publiku

Ponašajte se kao da ste rok zvezda. Vodite računa o svojoj publici. Osluškujte šta je zanima, kako da joj pomognete, bolje je imati 50 pravih pratilaca nego 500 nekih za koje ne znate ni ko su ni šta ih interesuje.

#7 Fokusiranje na Brend

Matt Cutts from Google

Gugl je izjavio da će smanjiti uticaj domena koji imaju ključnu reč u sebi. Fokusirajte se na Brend. Ukoliko pominju vaš Brend u drugim medijima napredovaćete na guglu za mnoge ključne reči. Kod gugla ćete na taj način stvoriti veliki autoritet, tako da sve što objavite može doći na prvu stranu. Baš kao i ovaj naš tekst SEO smernice za 2018 godinu

#8 Ključne reči kao duže fraze

Pokušavajte da otkrijete koja bi to pitanja bila koja interesuju korisnike pa onda kvalitetno istražite datu temu i napišite odgovore na ta pitanja. Korisnici uglavnom koriste internet da dobiju odgovor na neka pitanja, da se zabave ili nešto nauče. Vi se pronadjite šta vam najviše leži.

#9 Brzina učitavanja sajta

Gugle je uveo AMP (Akcelerator Mobilne Stranice) kako bi poboljšao brzinu učitavanja sajtova. Korisnici danas hoće brzo da dobiju odgovor na problem koji ih muči. Ukoliko vi možete brzo da im servirate odgovor ostaće kod vas na sajtu. Ukoliko vam se sajt sporije otvara otici ce sa njega pre negoli otvore drugu stranicu, na taj način vam se povećava bounce rejting. Postoji nekoliko kvalitetnih AMP pluginova za wordpress.

#10 Infrastruktura sajta

Kao i u jednom gradu ako su ulice male i zkrcene korisnici će biti nervozni. Zato je mnogo bitno da napravite pravilnu i kvalitetnu infrastrukturu sajta kako bi se korisnici kretali lako i brzo. Koristite pravilo najviše 3 koraka do krajnje destinacije

#11 Gugle rich snippet

Rich Snippet prikaz

Ukoliko imate prodavnicu obavezno optimizujte sadržaj za gugl rich snippet. Vaši proizvodi će u pretraživaču izgledati bogatiji sa rejting zvezdicama (google review). Tako će se lakše odlučiti da kliknu baš na vaš proizvod. Ujedno to vam stvara i odgovornost o pruženim uslugama, kako ne bi imali loših komentara. Nemojte se bojati ni pokojeg lošeg nije to ništa strašno, uvek ima ljubomorne konkurencije.

#12 Obratite pažnju na Featured Snippet

Featured Snippet prikaz

Featured snippet je nulta pozicija na guglu. Ukoliko je neko postavio pitanje a vi ste napisali tekst sa tim istim pitanjem i sažetim odgovorom, velikaverovatnoća je da ćete izaći na nultu poziciju. Broj poseta će vam se drastično povećati.

#13 Https protokol

Https protokol

Prebacite se na https – sigurnosnu konekciju. Gugle će davati objašnjenja da sajtovi nisu sigurni ako nemaju https protokol.

#14 Osvežavajte postojeći sadržaj

Osvežavajte stare stranice koje su imale dosta poseta sa novim informacijama. Ukoliko želite da promenite i link obavezno koristite 301 redirekciju kako ne bi izgubili rejting stranice. Stranice koje nisu imale pregleda i smatrate da nisu relevantne više slobodno obrišite.

#15 Ne oslanjajte se samo na SEO

Što kaže stara narodna: „Ne držite sva jaja u istoj korpi“. Ukoliko vaši posetioci dolaze isključivo preko organske pretrage to nije dobro. Može se desiti da padnete na guglu pa da vam stane prodaja. Gradite vašu reputaciju na raznim kanalima koji su pogodni za vaš biznis.

#16 Shema.org JSON-LD

Svuda koristite shemu za proizvode, artikle, neće vam se povećati pozicija ali će vam proizvodi bolje izgledati na rezultatima pretrage a samim tim biće i više klikova

Ukoliko vam je bio koristan ovaj tekst šerujte ga vašim prijateljima. A nama dajete podstrek da pišemo kvalitetne tekstove.

Button social

Name: Sasa Rebic Website: Title: SEO expert u NetVision

6 nadolazecih SEO trendova

6 nadolazećih SEO trendova koji će uticati na rangiranje

Najpre Penguin, a onda Hummingbird i sada RankBrain....

detaljnije
10 besplatnih seo alatki od google

10 Besplatnih SEO alatki bez kojih ne možete

Ukoliko želite da se bavite SEO optimizacijom ne možete bez ovih alatki...

detaljnije
7 SEO saveta pri pravljenju sajta

7 SEO saveta o kojima morate voditi računa prilikom pravljenja sajta

O čemu još morate voditi računa pored onpage optimizacije...

detaljnije

Da li vam se sviđa naš rad?

Ukoliko imate nekih pitanja, ideja za projekte koje ne možete da ostvarite, slobodno nas pozovite možda možemo zajednički nešto da napravimo.

detaljnije

KONTAKT

Image
LOKACIJE:
Prvog maja 44 a, Borča
Kneza Miloša 47, Beograd
Image
Telefon
+381 11 33 22 140
+381 61 16 87 157
Image
E-MAIL
info [at] netvision.rs
Image
Radno vreme
Pon-Pet 9.00a - 17.00
Sub 12.00 - 14.00