Email Marketing u 2023. godini

Istine i zablude o email marketingu

Još jedna godina je prošla i donela sa sobom dosta promena u sveri digitalnog marketinga.

Email marketing će i dalje biti temelj vaše marketinške strategije u 2031. godini.

Studije pokazuju da će broj ljudi koji koriste blokatore oglasa nastaviti da raste, što znači da će oglasi biti manje efikasni. Pored toga, primećuje se i rastuci trending nepoverenja u društvene medije, potrošači će tražiti direktne odnose sa brendovima kroz medije koji ostaju neokaljani i neometani strategijama plaćanja.

Gledajući na koji će se način digitalni marketing pomaknuti 2023. godine, e-mail marketing će biti jedan od najisplativijih načina za uključivanje promjenjivih trendova, što će dovesti do boljeg angažmana i više prihoda za vašu kompaniju.

Zašto Email Marketing

Šta to znači za vas? 2023. biće preporo za e-mail marketinga dok potrošači traže smislene, autentične veze sa brendovima kojima vjeruju.

Poverenje u socijalne mreže polako bledi, puno je plaćenih oglasa, previše marketinga.

“Isti virusni krug koji je katapultirao Facebook u svaki kutak Zemlje sada se kolo sreće okreće u suprotnom pravcu.”

Korisnici polako prelaze na druge društvene mreže Tik Tok itd., instagram se još drži.

Povećana uloga Email marketinga

Slanje spam mejlova moramo priznati dosta se efikasno suzbija. Čak je i kažnjivo ako nekom pošaljete email a nije vam dao dozvolu za to.

Posetioci sami odlučuju koje sajtove žele da prate i koje vesti žele da dobijaju direktno u inbox.

To je za vas velika šansa ako prikupljate mejlove na zdrav način. Na taj način ostvarujete direktnu komunikaciju sa vašim potrošačima. Ako ne preterate sa slanjem mejlova možete imati moćnu marketinšku alatku.

Najnovije tehnologije vam idu na ruku. Sad možete da segmentirate vaše email liste. Možete da automatizujete proces slanja mejlova na inteligentan način.

Na primer, prvo nudite neki kurs, onda oni koji su kupili kurs prelaze na drugi nivo dobijaju drugu vrstu mejlova. Na taj način im nećete dosaditi nego će dobijati baš ono što bi im bilo korisno.

Možete raditi segmentacije po polu ili lokaciji, po interesovanju, godištu, trgovci će imati mogućnost da još više razdvoje svoje segmente.

Potrošači znaju da kompanije prikupljaju podatke, a ti potrošači očekuju da će dobiti nešto u zamenu za svoje lične podatke. To znači da vaši klijenti očekuju od vas da ih razumete i da im date informacije - i samo one informacije - o koje su im potrebne a ne da ih zatrpavate svim i svačim.

Definicija šta je dobar email marketing

Dobar email marketing ima za cilj da isporučuje najrelevantniji sadržaj u inbox pretplatnika. Tako da usvajanje novih tehnologija da bi se povećala vaša efikasnost u prikupljanju podataka i segmentiranju vaše liste ima smisla. Da ne spominjem, to neće koštati vašu kompaniju mnogo vremena i truda, a vi ćete i dalje vidjeti poboljšanja u vašim konverzjama.

Čitajte dalje da biste saznali šta će postati najvažnije za e-mail marketing u 2019. godini. Tako da vaša strategija marketinga e-pošte može ostati iznad nulte linije i doneti prihod koji počinje sada:

Savet #1 Budite Autentični

Iako su vaši mejlovi automatizovani, uvek možete podržati personalni dodir koji će učiniti da vaš brand bude što ljudskiji. Tako vam omogućiti da se emocionalno povežete sa svojim pretplatnicima.

Jedan odličan način da potrošačima pružite ono što traže je da uključite više pripovedanje u svoj email marketing. Pripovijedanje priča - bilo da delite svoju priču o brendu, ili iskustva korisnika, ili još bolje, oboje. To omogućava pretplatnicima da upoznaju vaš brend na pooseban način promičući transparentnost o onome što radite i što se događa u vašoj firmi.

Pripovijedanje priča vam takođe omogućuje da demonstrirate stvarne prednosti i vrednosti koje vaši proizvodi ili usluge donose vašim klijentima.

Korisnici ovih dana troše manje vremena sa prodavcima više se usmeravaju preko prodajnog levka. Ali, klijenti ne traže samo informacije o proizvodima kada komuniciraju sa vašim brendom, već traže i personalizovana iskustva.

Jedan odličan način da povećate autentičnost vašeg marketinga je da pošaljete ličnu poruku važne osobe iz vaše kompanije. Ovo je odličan način da menadžment pokaže da brine o ljudima s kojima posluje.

Autentična komunikacija će takođe poboljšati prepoznatljivost brenda upoznavanjem pretplatnika sa glasom i tonom koji vaša kompanija koristi. Sa porastom Aleka, Siri i slične tehnologije, važno je imati na umu da glasovno pretraživanje postaje sve češće, tehnologija koja će sigurno prožeti tržište u narednim godinama.

Optimizacija mejlova za mobilne uredjaje

Većina email poruka nisu optimizovane za mobilni i na taj način ne ostvaruju svoj puni potencijal. Optimizacija e-poruka za mobilne uređaje će biti imperativ za uspeh svake e-mail marketing kampanje 2019. godine.

Klijenti više ne samo da čitaju e-poruke na svojim mobilnim uređajima. Oni takođe idu direktno sa vaših e-poruka na vašu veb lokaciju i čak kupuju na svojim mobilnim uređajima.

Veštačka inteligencija

Svaki put kada se neka nova tehnologija pojavi na marketinškoj sceni, ljudi se brzo pitaju: „Hoće li ova tehnologija ubiti e-mail marketing?“ Veštačka inteligencija (VI) se ne razlikuje. A kao i svaki put do sada, VI na kraju će učiniti Vaš e-mail marketing uspešnijim 2023. godine, ne manje.

Savet bi bio: „Pogledajte kako da iskoristite VI kao način da shvatite koji sadržaj potencijalni klijent konzumira, bilo da se radi o marketinškom generisanom sadržaju, podršci ili tehničkoj dokumentaciji. To će omogućiti personalizovano korisničko iskustvo i veliko zadovoljstvo korisnika. ”

Veštačka inteligencija će vam pomoći da vam izdvoji korisnike koji su već kupili wc šolju da im ne nudite to isto nego eventualno držače za toalet papir ili podne prekrivke. Na taj način korisnici neće obrisati vaš email posle 3 sekunde.

Chatbotovi

Chatbotovi su još jedna marketinška tehnologija koja će postati sveprisutna 2023. godine. Prilikom implementacije chatbota, imaćete mnogo više uspeha kada uključite chatbote u već postojeću marketinšku strategiju, a ne da se fokusirate prvenstveno na ovu novu tehnologiju.

Zapravo, chatbotovi i email marketing idu ruku pod ruku. Oni takođe mogu da izvrše segmentaciju klijenata koja su im interesovanja, koliko puta nedeljno žele da dobijaju email itd.

Ukoliko vam je ovaj tekst bio koristan, sigurno će biti i vašim prijateljima pa vas molimo da ga podelite na vašoj društvenoj mreži. Hvala!


SEO smernice

SEO smernice za 2021 godinu

Pročitajte na šta treba da obratite pažnju u 2021 godini....

Detaljnije...

Backlinkovi

Linkbuilding Tutorijal za 2021

Zašto su backlinkovi i dalje najvažniji za optimizaciju sajta...


Detaljnije...

SEO rezultati

Kad dolaze SEO rezultati?

Kada SEO počinje da generiše veću prodaju, kad dolazi rangiranje...

Detaljnije...

Da li Vam je potreban pouzdan seo partner?

Agencija NetVision vam moze pomoci pri kreiranju nastupa na internetu ili poboljsanju postojeceg nastupa.

SEO Optimizacija Izrada sajtova