Image

ČESTITAMO OSVOJI STE NAGRADU

Nagrada je besplatna SEO analiza vašeg sajta, analiza servera, trenutna pozicija vašeg sajta za ključne reči koje su iz vaše branše. Besplatan savet kako da ispravite te greške.

Biti prvi na guglu

Imperativ današnjice

SEO trendovi u 2017

Prvi na google

prva strana gugla

Dakle, želite da pozicionirate svoj veb sajt na prvoj strani Gugla, ali niste sigurni kako? Pa, došli ste na pravo mesto! Net Vision je profesionalna SEO agencija iz Beograda koja se bavi već 10 punih godina pozicioniranjem klijenata na prvu stranu gugla.

Pa da krenemo redom.

Kako funkcioniše gugl pretraživač?

Prvo, da vam malo pojasnimo kako to Guglov pretraživač funkcioniše i zašto baš guglov a ne neki drugi. Razlog je jednostavan, gugl je toliko usavršio svoj algoritam kako da izbaci najkvalitetnije sajtove na prvu stranu te je postao i najbolji pretraživač.

Da bi gugl uspeo to da uradi on savetuje nas SEO stručnjake, šta mi treba da uradimo na klijentovom sajtu kako bi on došao na prvu stranu gugla. Tako da guglov algoritam nije nikakva tajna za nas.

Guglovi algoritmi dinamički određuju koja je veb stranica na internetu najrelevantnija za određenu ključnu reč ili ključnu frazu i prikazuje je prvo. Zatim prikazuje drugu najrelevantniju stranicu i tako dalje. Rezultirajuća lista vebsajtova poznata je kao stranica rezultata pretrage (SERP).

Šta je SERP?

SERP može biti sastavljen od nekoliko sekcija:

Gornja sekcija se obično sastoji od 3 ili 4 plaćena tekstualna oglasa tzv. google ads.

Ako Google misli da korisnik traži lokalno preduzeće u blizini, dodaće i deo ispod plaćenih oglasa koji se zovu lokalne gugl mape.

Donji deo ispod mapa, sastoji se od "organskog" (neplaćenog) spiska veb sajtova koji su relevantni za ključnu reč koja se koristi u pretrazi.

Šta je SERP? Kako obično izgleda guglova pretraga

Tu još mogu da se nadju i slike, video klipovi, proizvodi, featured snipet (brzi odgovori na postavljeno pitanje). Sve ovo je pre prvih rezultata organske pretrage.

Kako da moj sajt bude prvi na google?

Prvo i osnovno, morate biti sigurni da je Google indeksirao vaš sajt. Da biste saznali da li je, otkucajte .site: imesajta.com. u Gugl polje za pretragu, zamenjujući vaš imesajta.com svojim stvarnim nazivom domena.

Ako vidite listu svih vaših stranica, Gugle je već indeksirao Vaš sajt i nastaviće da ga posećuje povremeno da bi proverio da li ima ažuriranja. Ako vaša veb lokacija nije navedena, pošaljite je ovdje: http://vvv.google.com/addurl. Potrebno je 1 ili 2 nedelje da Google poseti i indeksira Vaš sajt.

Drugo, upamtite, Google će prikazivati samo veb stranice koje su relevantne za ključnu reč koja se pretražuje. Prvi korak je da proverite da li je tekst vaše veb stranice povezan sa ključnom rečju u pitanju. Ako nije, šanse su da Google to neće prikazati.

Treće, samo zato što se vaša veb stranica ne pojavljuje na prvoj stranici, to ne znači da se uopšte ne pojavljuje. Idite na dno stranice sa rezultatima i kliknite na "Nekt" za stranu 2 i tako dalje. Vaša veb stranica može biti na stranici 2, stranici 45 ili negdje između.

Moj sajt je indeksiran ali se nalazi na 7 strani kako da dodjem na prvu stranu gugla

Imate samo dve mogućnosti. Prva je da platite guglu i to se zovu google ads ili gugl oglasi i da preko SEO optimizacije dodjete organski na prvu stranu.

Šta su to Google ads ili oglasi?

Ovo nećemo puno objašnjavati jer vam je verovatno jasno. Morate sajt prijaviti na Google ads platformu, formirati oglas koji će da vodi na neku stranicu vašeg sajta, ubacite ključne reči i podesite dnevni budžet.

Dok ne ispucate dnevni budžet vaš oglas će biti na prvoj strani. Naravno ovo takodje ne preporučujemo da radite sami jer je dosta složeno i vaš uspeh na guglu zavisi od toga kako stepodesili ovu kampanju.

Prva strana preko organske pretrage

Prvi na guglu

Drugi način da dođete na prvu stranu Gugla i drugih pretraživača je organska ili prirodna metoda. Ovo su glavni rezultati koji se pojavljuju ispod oglasa ili odeljka sa mapama na stranicama sa rezultatima pretrage.

Ovi rezultati se ne mogu postići plaćanjem guglu - oni se postižu pažljivom i dugoročnom SEO optimizacijom.

Neki od najvažnijih faktora koji utiču na rangiranje vašeg sajta su:

  • Kvalitet i dužina sadržaja Vaše stranice - Stranice Vašeg veb sajta moraju biti pune jedinstvenih i korisnih informacija koje će koristiti vašim čitaocima. Što duže to bolje, sve dok je visok kvalitet. Nastojte da pomognete svojoj ciljnoj publici stvaranjem kvalitetnog sadržaja koji će želeti da konzumiraju);
  • Kvalitet i broj ulaznih linkova - Ako se drugih sajtova dobijate backlinkove, posebno važnim sajtovima koji imaju sadržaj koji se odnosi na vaš, onda će Google rangirati vaš sajt. Linkovi treće strane na vašu veb-lokaciju pružaju glas za vas kao na izborima. Glasanje o poverenju koje signalizira Guglu da bi vaš sadržaj mogao biti bolje pozicioniran na rezultatima pretrage ili na SERP-u.
  • Veb sajt optimizovan za mobilne uređaje - većina ljudi sada koristi mobilne telefone za traženje informacija na internetu . Da li su vaše veb stranice prilagođene mobilnim uređajima? Vaš sajt treba da bude optimizovan za mobilne uređaje i jednostavan za navigaciju tako da korisnici na bilo kom uređaju mogu brzo i lako pronaći ono što im je potrebno.
  • Brzina učitavanja - Vaše veb stranice treba da se učitavaju brzo na svim uređajima ispod 3 sekunde. Sporo učitavanje veb stranica može negativno uticati na vaše rangiranje na Guglu. Niko ne voli da čeka nekoliko sekundi za učitavanje bilo kog veb sajta. Ovde možete proveriti besplatno brzinu u;itavanja veše stranice ili koristiti alat kao što je Gtmetrik za testiranje brzine stranice.
  • Ključne reči u sadržaju stranice - Očigledno, ako se ključne reči koje ciljate zaista pojave na vašem sajtu u tekstu i naslovima stranica, bolje ćete se rangirati za te ključne reči. Ne "ključne reči". Ta praksa je zastarela i samo će vam sada odmoći. Napišite sadržaj za ljude, ali imajte na umu gugl. Ne koristite previše ključnih reči. Kada ste u nedoumici, nastavite prirodnim tonomom.
  • Autoritet domena - što duže posedujete domen, to bolje. Što više stranica sa kvalitetnim sadržajem imate na svom domenu, to bolje.
  • Sigurne stranice - Vaše veb sajt bi se trebao učitavati putem https-a kako bi bio sigurn za posetioce. Gugl i obični ljudi vole da vide sigurne stranice, čak i ako ne obrađujete kreditne kartice ili uzimate lične podatke. U svom Chrome pretraživaču, Google sada označava sve stranice koje se ne učitavaju SSL konekcijom kao Not Secure. Nemojte biti jedan od ovih sajtova. Većina hosting provajdera nudi besplatan SSL sertifikat.
  • Struktura URL-a - "Friendly" URL-ovi su bolji imesajta.com/blog je bolji od imesajta.com/indek.php&id=54. Ako su URL-ovi vaših stranica čitljivi, to je dobra stvar jer je to jedna od stavki u guglovom algoritmu.

Da li sam mogu izgurati sajt na prvu stranu gugla

Naravno možete i sami svoj sajt izgurati na prvu stranu gugl pretrage, savet bi bio razmišljajte o kvalitetu tekstova i sadržaja koji objavljujete a rezultati će doći sami.

Vi odlučujete dal imate vremena time da se bavite ili ćete se vi baviti onim što najbolje znate a prepustiti stručnjacima da rade ono što oni najbolje znaju.

Dela govore više od reči tako da ćete brzo moći da saznate ko jesu a ko nisu stručnjaci. Kao u svakom poslu ima mnogo mojih kolega koji rade svoj posao kako treba a ima i onih posle kojih je nemoguće bilo šta raditi jedino kompletna promena nov sajt i ime sajta.

Zato je bitno da u startu odaberete proveren put.

Kada ću biti prvi na guglu

Mnogo ljudi nas pita: Možete li moj sajt izgurati na poziciju br #1 na guglu? Koliko će to trajati? Koliko to košta?

Nema čvrstih uveravanja ni tačnog vremena, ali svi naši klijenti koji imaju sajt stariji od 3 godine u roku 6 meseci se pozicionira na prvu stranu za dosta ključnih reči

Nove sajtove gugl pušta da se malo krčkaju na drugoj ili trećoj strani. Ono što je najvažnije je da ćemo da vam izgradimo autoritet i poverenje kod gugla. Samim tim vi ćete napredovati za sve teme koje imate na sajtu.

Klijenti zanemaruju podizanje svesti o Brendu i njegovo jačanje, više se oslanjaju na 2-3 ključne reči, to je potpuno pogrešno.

Vi možete biti pozicionirani za 20-30 ključnih reči sa dužim i kraćim frazama i da imate mnogo više poseta. Mi istražujemo sve fraze koje mogu da donesu posetu.

Proveravamo na konkurentnim sajtovima da li te ključne reči stvarno donose posete i koliko.

Za sajtove gde je velika konkurencija nije lako doći na prvu stranu. Košta mnogo više i treba strpljenja dok se ne podigne autoritet i rejting sajta kako bi nas gugl pustio na prvu stranu.

To se postiže pisanjem i objavljivanjem tekstova na najkvalitetnijim portalima (RTS, Novosti, Politika, Danas, Vesti-Online, B92, Srbija Danas, Mondo, Kurir, Telegraf, Alo, Informer, Na dlanu, City Magazine, Kamatica itd.). Mi imamo saradnju sa preko 100 portala u Srbiji, povoljnije cene nego da ih vi zovete i to značajno povoljnije.

Tako da ukoliko ovo sve razumete i gledate kao na dugoročnu investiciju i kontinuiran rad mi vam stojimo na raspolaganju. Pogledajte naše pakete za SEO optimizaciju

Name: Sasa Rebic Website: Title: SEO expert u NetVision

6 nadolazecih SEO trendova

6 nadolazećih SEO trendova koji će uticati na rangiranje

Najpre Penguin, a onda Hummingbird i sada RankBrain....

detaljnije
10 besplatnih seo alatki od google

10 Besplatnih SEO alatki bez kojih ne možete

Ukoliko želite da se bavite SEO optimizacijom ne možete bez ovih alatki...

detaljnije
7 SEO saveta pri pravljenju sajta

7 SEO saveta o kojima morate voditi računa prilikom pravljenja sajta

O čemu još morate voditi računa pored onpage optimizacije...

detaljnije

Da li vam je potreban pouzdan partner?

Agencija NetVision vam može pomoći pri kreiranju nastupa na internetu ili poboljšanju postojećeg nastupa.

SEO Optimizacija Izrada web sajta

Kontakt

Image
LOKACIJE
Prvog maja 44 a, Borča
IT Centar Zvezdara, Beograd
Image
Telefon
+381 11 33 22 140
+381 61 16 87 157
Image
E-MAIL
info [at] netvision.rs
Image
Radno vreme
Pon-Pet 9.00a - 17.00
Sub 12.00 - 14.00