Image

ČESTITAMO OSVOJI STE NAGRADU

Nagrada je besplatna SEO analiza vašeg sajta, analiza servera, trenutna pozicija vašeg sajta za ključne reči koje su iz vaše branše. Besplatan savet kako da ispravite te greške.

SEO STRATEGIJA 2017

Neprestano ažurirajte vaš veb sajt

6 nadolazecih SEO trendova

6 naprednih SEO trendova koji će uticati na rangiranje vašeg sajta u 2017. godini

napredna SEO / seo optimizacija

Kada govorimo o SEO, jasno je da je Google glavni pretraživač, a u stopu za njim se nalaze Facebook i Yahoo koji na mesečnom nivou menjaju svoje algoritme kako bi išli u kora sa ovim favorizovanim gigantom. Šta ovo znači za sve ostale? Da takođe moramo da se prilagođavamo, a da bismo išli u korak s promenama, moramo biti u toku s aktuelnostima.

Glasovna pretraga će preovladati

Kompanija Majkrosoft već je objavila da će Kortana, inteligentni lični asistent, postati više nalik čoveku. S druge strane, ne zaostaje previše ni kompjuterski program Siri. Na Fejsbuku ste već primetili “diskretna” obaveštenja kakvo je vreme i da li trenutno igra vaš omiljeni tim, a insajder koga imamo iz ove korporacije, i koji radi na poduhvatu da Messenger postane “digitalna sekretarica” kaže da će sve planirane opcije biti implementirane još ove godine!

Da bismo vam pojasnili, vaša stranica više neće biti tražena na osnovu reči “najbolja kineska hrana”, već će se stvari promeniti u „najbliži kineski restoran koji služi najbolju Kung-Pao piletinu“. Ukratko, ključne reči će postati nalik normalnom razgovoru, što je ujedno i korak bliže veštačkoj inteligenciji, a za SEO ovo je nemerljivo!

Pošto je mobilni telefon i dalje “omiljena sprava”, usluga za ubrzavanje sadržaja na mobilnim telefonima AMP - o čemu smo već pisali, AMP može postati novi favorit. Većina korisnika interneta pretraživačima pristupaju pomoću mobilnih telefona. Google je identifikovao ovu promenu, a za njom će i ostali pretraživači. Sajtovi koji su već shvatili ovo i prebacili se na AMP protokol, već su počeli da dobijaju na popularnosti prilikom Google indeksiranja.

S druge strane, sajtovi kojima treba od 8 do 10 sekundi za učitavanje stranice trpe velike gubitke kada je poseta u pitanju i pokazuju maksimalni „bounce rate“ (procenat posetilaca određenog sajta koji otvore samo jednu stranicu i potom je napuste). Međutim, ukoliko je ovaj period skraćen na između 2 i 3 sekunde, korisnici će pokazati više strpljenja. Uz AMP, kompanija Google želi sadržaj da stavi na prvo mesto na listi prioriteta i smatraće ga ključnim kriterijumom u 2017. godini.

Predugi sadržaji će postati manje atraktivni

Pretraživači su uključivali i faktor informacije za indeksiranje sajtova. Međutim, ljudi postaju sve nestrpljiviji sa “epskim sadržajima”. Možete da krivite Snapchat i YouTube zbog toga, ali era dugačkih sadržaja će postati sve beznačajnija. Naročito ako govorimo o “klot sadržaju”, odnosno, o tekstu bez prateće opreme (linkovi, video, foto, GIF, galerija, embed, podnaslovi, proredi…) Morate shvatiti da je vizuelna komponenta (o, da, Google takođe indeksira podnaslove i prorede) podjednako bitna kao kvalitativna.

Sve je izvesnije da će video snimci postati trend u 2017. koji imaju tendenciju da poboljšaju korisničko iskustvo i njihov kapacitet prikljupljanja informacija. Google je ovo svakako primetio, te je napravio neophodne promene. Da li znate da možete optimizovati YouTube video i uz malo sreće (da nema veliku konkurenciju) se može naći među prvim rezultatima pretrage? Pisaćemo uskoro o tome!

Obezbeđeni sajtovi će imati prednost

Ovo je nedavno iz Gugla striktno naglašeno: HTTPS tagovi će vam pomoći pri rangiranju i vaš sajt će automatski imati bolji performans.

„Ljudi se osećaju sigurno kada vide HTTPS tagove pored imena domena. Želimo to da poštujemo.“

Ovo znači da vaš sajt možda ima odličan sadržaj sa svim pratećim tehnikalijama, ali bez HTTPS tagova, ostaćete iza mediokriteta. Savet - prebacite vaš sajt na osigurani domen i podignite se u rezutaltima pretrage na viši nivo.

Sadržaj na mrežama može da postane nova SEO strategija

Kada pretražujete kompaniju Google, prvo što vam izađe u rezultatima jeste njihova Facebook i Twitter stranica. Ovo pokazuje rastući trend u korisničkom favorizovanju društvenog sadržaja u odnosu na onaj sa sajta kompanije.

Ovo će se sasvim sigurno potvrditi kao nova tenhika rangiranja u nadolazećim godinama. Savet – koncentrišite se na vaše društvene postove zajedno sa SEO faktorima sopstvenog veb sajta i definitivno će vam se uvećati šanse za uspeh. Za početak, neka sajt i FB stranica budu dobro ulinkovani; potrudite se da “about” stranica bude adekvatno ažurirana i da pruža sve neophodne podatke.

Integracija mašinskog učenja otvara nova vrata

Sa RankBrainom, kompanija Google utrla je put za kombinovanje mašinskog učenja sa indeksiranjem veb stranica. Osmišljeni algoritam će identifikovati novu reč i pretpostaviti njeno značenje u rezultatima pretrage.

Samim tim, iako vaša veb stranica ne sadrži reč koju su korisnici pokušali da nađu, šanse da će ona/on završiti na vašem sajtu svakako rastu.

Očekujte od Google-a i drugih kompanija da će u javnost izlaziti sa sve više ovakvih ažuriranja koji će najverovatnije promeniti način na koji SEO faktori trenutno funkcionišu.

Možda ste mišljenja da su sve navedene opcije tek u hipotetičkoj fazi, ali kao što rekosmo, trendovi i algoritmi se menjaju na mesečnom nivou, stoga je neophodno pratiti ih ako želite da “ostanete u igri”. Uostalom, to vam je jedan od garantovanih načina da budete ispred konkurencije.

Button social

Saša Rebić je SEO i Socijal Media Marketing Ekspert Net Vision, više od 8 godina iskustva i znanja u Marketinškim tehnikama.
Facebook icon
Name: Sasa Rebic Website: Title: SEO expert u NetVision

SEO smernice za 2018 godinu

SEO smernice za 2018 godinu

Pročitajte na šta treba da obratite pažnju u 2018 godini....

detaljnije
10 besplatnih seo alatki od google

10 Besplatnih SEO alatki bez kojih ne možete

Ukoliko želite da se bavite SEO optimizacijom ne možete bez ovih alatki...

detaljnije
7 SEO saveta pri pravljenju sajta

7 SEO saveta o kojima morate voditi računa prilikom pravljenja sajta

O čemu još morate voditi računa pored onpage optimizacije...

detaljnije

Da li vam se sviđa naš rad?

Ukoliko imate nekih pitanja, ideja za projekte koje ne možete da ostvarite, slobodno nas pozovite možda možemo zajednički nešto da napravimo.

detaljnije

KONTAKT

Image
LOKACIJE:
Prvog maja 44 a, Borča
Kneza Miloša 47, Beograd
Image
Telefon
+381 11 33 22 140
+381 61 16 87 157
Image
E-MAIL
info [at] netvision.rs
Image
Radno vreme
Pon-Pet 9.00a - 17.00
Sub 12.00 - 14.00