Najkorisniji alati za social media menadžere u 2022.

Digitalni marketing na tabletu i čovek koji pokazuje na tabli

Podaci kažu da skoro 58% svetske populacije koristi društvene mreže i da to čine u proseku oko dva i po sata svakog dana. Za sve one koji se bave biznisom i svoje proizvode prodaju na internetu, ovo je jako važna informacija. Primetno je da većina malih i srednjih biznisa prezentaciju i prodaju svojih proizvoda obavlja dominantno preko društvenih mreža. Zato i ne čudi što je njihovo ulaganje u alate za social media manadžere, koji će im pomoći da imaju što bolje rezultate, višestruko povećano.

Njima su potrebni alati uz pomoć kojih će bolje razumeti i „slušati“ šta im kupci poručuju, pa su tako aplikacije za monitoring, analiziranje i povezivanje sa ciljnom grupom vrlo poželjne. Pored toga, social media menadžeri su ti koji upravljaju sadržajem, a kako u agencijama ima mnogo klijenta, njima su potrebni alati za automatizovanje procesa i praćenje učinka određene kampanje.

Upravo zato smo odlučili da nabrojimo neke od najkorisnijih alata za menadžere društvenih mreža. Bez obzira na to da li radite u agenciji, freelencujete ili vodite društvene mreže in-house za vašu kompaniju- ovo je blog koji ćete želeti da pročitate nekoliko puta. Na osnovu našeg dugogodišnjeg iskustva, sa vođenjem profila klijenata na različitim društvenim mrežama, sledi spisak alata koje koriste naši menadžeri.

1. Eclincher

Možemo slobodno da tvrdimo da je ovo jedna od najbolje čuvanih tajni social media menadžera. Neki ga zovu i „švajcarski nožić za društvene mreže“, verovatno zato što je višestruko koristan. Koristi se za sledeće društvene mreže i njihove pojedine segmente: Facebook, Facebook Messenger, Instagram, Instagram Stories, Twitter, Google My Business, LinkedIn, YouTube, Pinterest i TikTok.

Zašto ga treba izabrati? Njegova okrenutost marketing automatizaciji pomaže social media menadžerima da troše manje vremena na zadatke poput zakazivanja objava ili odgovaranja na sve interakcije i komentare. Sve je napravljeno tako da bude što jednostavnije za korišćenje, pa postoji jednostavna opcija prevlačenja kada je kalendar objava u pitanju.

Dodatno, kroz ovaj alat je omogućeno i praćenje kampanja, heštegova i ključnih reči, analiza konkurencije i editovanje sadržaja za više kanala na društvenim mrežama. Ako ga poredimo sa nekim mnogo poznatijim alatima poput Sprinklra, moramo da zaključimo da je Eclincher najbolji izbor za vođenje velikih klijenata, koji imaju po nekoliko brendova ili rade u nekoliko zemalja.

2. Falcon.io

Ovaj alat možete da koristite za sledeće društvene mreže: Facebook, Facebook Messenger, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn. U okviru ove platforme nalaze se alati koji omogućavaju objavljivanje sadržaja, merenje posećenosti i upravljanje podacima o postovima, kao i upravljanje interakcijama.

U Falconu tvrde da je njihova platforma podjednako dobra za social media menadžere u digitalnim agencijama, kao i za preduzetnike. Mi se slažemo da je veoma korisna. U skladu sa tim, njihovi alati mogu da se koriste za mesečno planiranje kalendara objava i sadržaja na različitim društvenim mrežama. Ovo je posebno koristan deo ove platforme, jer veći tim može istovremeno da radi na planiranju.

3. Hootsuite

Ovaj alat vam je verovatno već poznat jer nema Facebook grupe, koja se bavi umrežavanjem social media menadžera, a da ga ne pominje i ne hvali. To je verovatno zato što je ovo prvi poznati alat za vođenje društvenih mreža, koji je prisutan od 2008. Društvene mreže na kojima se može koristiti su: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube i Pinterest.

Ova platforma je dobro poznata po alatima za organizaciju i zakazivanje sadržaja, kao i za praćenje rezultata objava. Na Hootsuite-u je moguće zakazati nekoliko objava istovremeno i ubaciti vizuale ili drugi sadržaj. Ono što je njena dodatna prednost je edukacija. Naime, na njihovoj platformi social media menadžeri mogu da uče digitalni marketing i sertifikuju se za pojedine oblasti unutar njega. Na ovaj način oni stiču nova, neophodna znanja i veštine, kako bi ostali na vrhu.

4. Buffer

Ovo je još jedan dobro poznat alat za social media menadžment, koji je dobro osmišljen i i jednostavan za korišćenje. Može se koristiti na Facebook-u, Instagram-u, Instagram Storijima, Twitter-u, LinkedIn.u i Pinterest-u. Ono što je možda i najbolje u vezi sa ovim alatom je to što ima sjajnu analitiku, koja omogućava precizan uvid u uspešnost određene kampanje ili objave.

Mi, koji se bavimo digitalnim marketingom, smatramo Buffer vrlo intuitivnim alatom. Isto to misle i brojni veliki brendovi, agencije i pojedinci koji ga koriste u svakodnevnim naporima da privuku još više interakcija sa ciljnom grupom i postignu još bolje rezultate. Najkorisniji alat u okviru Buffera je alat za planiranje sadržaja, koji pojednostavljuje ovaj proces u potpunosti.

5. Later

Kada je u pitanju vizuelno planiranje i zakazivanje sadržaja, onda je Later odlična opcija. Prvobitno je on služio samo za planiranje feed-a na Instagramu, nudeći brojne opcije fokusirane na poboljšanje izgleda, no to se kasnije promenilo. Sada je moguće planirati vizuelni izgled i drugih platformi uz pomoć Later-a.

Pored pomenutog Instagram-a, ovaj alat se koristi i za Pinterest, ali i ograničeno za Twitter i Facebook. Iako je koristan za vizuelno planiranje, ne sadrži inbox u kome se gomilaju sve interakcije (tzv. social inbox). Ipak mu je analitika sasvim dobra i može da pomogne u planiranju sadržaja. Ukoliko je vizuelni element glavni u promociji vaših proizvoda, onda je Later odlična platforma za vas, koja nudi limitiran broj opcija, ali opet sasvim dovoljan za nekog ko koristi samo Instagram ili Pinterest.

Uz ovih 5 alata za social media menadžere lakše i brže ćete završavati dnevne zadatke

U 2022. godini sve više postajemo svesni da veštačka inteligencija postaje deo naših života, a kada je posao social media menadžera u pitanju ovo može biti odlična vest. Svi ti pametni programi i alati donose novine u naše živote, ali istovremeno naš posao čine lakšim. Bez njih, automatizacija nekih procesa u marketingu ne bi bila moguća, već bismo po ceo dan sedeli i samo objavljivali postove na društvenim mrežama.

Bez obzira na to koliki budžet imamo za određeni projekat i koji su nam ciljevi, ovi alati se mogu uklopiti u sve naše potrebe i biti najkorisnije sredstvo za ostvarivanje vrhunskih ciljeva. I na tome smo im zahvalni, jer bez njih bi ovaj posao bio mnogo teži i ne bismo imali kada da se bavimo kreativnim delom (koji svi najviše volimo).

I na kraju, ukoliko vam je naš mali vodič, kroz korisne alate za svakodnevno upravljanje društvenim mrežama, bio koristan obavezno ga podelite sa vašim kolegama i prijateljima. A ukoliko volite da čitate o aktuelnim trendovima u digitalnom marketingu, obavezno bacite pogled na naš prethodni blog u kome donosimo najaktuelnije informacije o ovoj oblasti u 2022. godini.


SEO smernice za 2022

SEO smernice za 2022. godinu

Pročitajte na šta treba da obratite pažnju u 2022. godini....


Detaljnije...

Backlinkovi tutorijal

Linkbuilding Tutorijal za 2022.

Zašto su backlinkovi i dalje najvažniji za optimizaciju sajta...


Detaljnije...

SEO rezultati

Kad dolaze SEO rezultati?

Kada SEO počinje da generiše veću prodaju, kad dolazi rangiranje...


Detaljnije...

Da li Vam je potreban pouzdan seo partner?

Agencija NetVision vam moze pomoci pri kreiranju nastupa na internetu ili poboljsanju postojeceg nastupa.

SEO Optimizacija Izrada web sajta