Iako se mnogima čini da se pojavio kad i internet, smatra se da je prvi content marketing stvorio još Bendžamin Frenklin u 18. veku. Kako bi promovisao svoju štampariju, on je izdao zbirku izreka i poslovica koja je stekla veliku popularnost (kao i štamparija), a ovaj potez pokazao je kako dodatna vrednost koju poklonite svojoj publici može da demonstrira i kvalitet vaše usluge.
Upravo to i jeste definicija ovog pojma i ona kaže da:
CONTENT MARKETING predstavlja svaku dodatnu vrednost koju poklanjamo svojoj ciljnoj grupi, a koja ima za cilj da privuče publiku i od nje stvori klijente..
Osobine kvalitetnog content marketinga su:
Dva osnovna pravila content marketinga su:
1. "Svaki sadržaj koji kreirate mora biti relevantan za vašu publiku." Kreirajte samo onaj sadržaj koji je direktno upućen vašoj publici. Za kojim sigurno znate da imaju potrebu i da će im poslužiti. Ako niste sigurni šta bi im najviše odgovaralo, pitajte stručnjake ili se dodatno edukujte.
2. "Pošaljite svoj sadržaj ljudima koji će ga smatrati vrednim." Izbor publike je primaran i od njega zavisi da li će vaš sadržaj stići do budućih klijenata ili ljudi koje on ne zanima. Kako biste pametno iskoristili uloženi trud oko kreiranja sadržaja, vodite računa kome ga nudite i iskoristite Net Vision podršku u tom poslu.
Koji god biznis da reklamira, CONTENT MARKETING - dodatni sadržaj koji stvarate trebalo bi da bude visokog kvaliteta. Baš onakav kakav biste i sami voleli da vam neko pokloni u zamenu za vaše poverenje.
Pogledajte i ovaj video našeg i svetskog stručnjaka Lazara Džamića o content marketingu.
Pročitajte na šta treba da obratite pažnju u 2021 godini....
Zašto su backlinkovi i dalje najvažniji za optimizaciju sajta...
Kada SEO počinje da generiše veću prodaju, kad dolazi rangiranje...